LEPOTILNICA, Doris Kapun s.p. Vse pravice so pridržane. Na naši spletni strani si zelo prizadevamo objavljati samo preverjene in pravilne podatke; če na naši strani odkrijete neresnične oziroma neustrezne informacije, nam to prosimo sporočite.

LEPOTILNICA, Doris Kapun s.p.
Kocenova ulica 4
2000 Maribor
Slovenija
DŠ: 62934392
Matična številka: 6543405000

Telefon: 031 817 660
Email: info@lepotilnicamb.si

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Vrste uporabnikov

Z registracijo na www.browhenna.si postanete član Brow Henna Sloveniija. Pravico do nakupa v spletni trgovini Brow Henna imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

Dostopnost informacij
Podjetje Lepotilnica, Doris Kapun s.p. se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov in cene
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Brow Henna ažurirajo in spreminjajo pogosto. Cena v spletni trgovini Brow Henna je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Cene ne vsebujejo DDV, ker po 1. odstavku 94. člena Z DDV nismo zavezanci za DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Naročilo in cene
Kupoprodajna pogodba med Lepotilnica, Doris Kapun s.p. in kupcem je v spletni trgovini Brow Henna sklenjena v trenutku, ko Lepotilnica, Doris Kapun s.p. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Lepotilnica, Doris Kapun s.p. kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Brow Henne in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Rok dostave
Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 12. uro, odpošljemo že isti dan v primeru plačila po povzetju, v kolikor so na zalogi. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR, v kolikor so na zalogi. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.

Načini plačila
Spletna trgovina Brow Henna omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu preko dostavne službe GLS ali Pošte Slovenije,
  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja.

Na prevzemnem mestu Lepotilnica, Doris Kapun s.p. v Mariboru (Ulica Staneta Severja 9b, 2000 Maribor) je možno plačilo z gotovino.

Stroški pakiranja in dostave pri na nakupu nad 150,00 € so brezplačni, do 50,00 € je cena pakiranja in dostave 3,99 €, od 50,01 € do 149,99 € je cena pakiranje in dostave 2,99 €.

Možen pa je tudi osebni prevzem v kozmetičnem salonu Lepotilnica, Doris Kapun s.p., Ulica Staneta Severja 9b, 2000 Maribor. V tem primeru stroškov prevzema ni.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Za dostavo v druge države EU je strošek poštnine odvisen od višine naročila:

 do 30 € nad 30 € nad 50 € nad 100 €
Belgija           9,95 €           7,95 €           5,95 €           2,95 €
Bolgarija         19,95 €         17,95 €         15,95 €         12,95 €
Češka         12,95 €         10,95 €           8,95 €           5,95 €
Danska         13,95 €         11,95 €           9,95 €           6,95 €
Estonija         17,95 €         15,95 €         13,95 €         10,95 €
Finska         22,95 €         20,95 €         18,95 €         15,95 €
Francija         14,95 €         12,95 €         10,95 €           7,95 €
Grčija         24,95 €         22,95 €         20,95 €         17,95 €
Hrvaška           3,50 €           2,00 €           0 €           0 €
Irska         15,95 €         13,95 €         11,95 €           8,95 €
Italija         13,95 €         11,95 €           9,95 €           6,95 €
Latvija         17,95 €         15,95 €         13,95 €         10,95 €
Litva         17,95 €         15,95 €         13,95 €         10,95 €
Luksemburg         12,95 €         10,95 €           8,95 €           5,95 €
Madžarska           9,95 €           7,95 €           5,95 €           2,95 €
Nizozemska         10,95 €           8,95 €           6,95 €           3,95 €
Poljska         12,95 €         10,95 €           8,95 €           5,95 €
Portugalska         20,95 €         18,95 €         16,95 €         13,95 €
Romunija         21,95 €         19,95 €         17,95 €         14,95 €
Slovaška         13,95 €         11,95 €           9,95 €           6,95 €
Španija         18,95 €         16,95 €         14,95 €         11,95 €
Švedska         17,95 €         15,95 €         13,95 €         10,95 €
Velika Britanija         13,95 €         11,95 €           9,95 €           6,95 €
Avstrija 4,99 € 2,99 € 0,00 €
Nemčija 4,99 € 2,99 € 0,00 €

 

Izdaja računa

Lepotilnica, Doris Kapun s.p.po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

 

Kode za popust
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Brow Henna Slovenija. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Brow Henna Slovenija ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:
• Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
• Na zaključku blagajne v okence ”promocijska koda” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”potrdi”.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
• Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Postopek nakupa

  1. Izbira izdelka: Na spletni strani www.browhenna.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Zaključi nakup” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
  2. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.browhenna.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

  • Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
  • Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med dostavno službo GLS, Pošto Slovenije ali osebnim prevzemov v kozmetičnem salonu LEPOTILNICA v Mariboru.
  • Način plačila: Izbira se lahko med dvemi načini plačila: Plačilo po povzetju in plačilo po predračunu.
  • Kuponi: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ga vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.
  • Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
  1. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”

Postopek obveščanja o nakupu

  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Brow Henna so na spletni strani Brow Henne vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
  • Lepotilnica, Doris Kapun s.p.lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@lepotilnicamb.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ.
  • Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: LEPOTILNICA, Doris Kapun s.p., Kocenova ulica 4, 2000 Maribor, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode.

Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Varnost

Lepotilnica, Doris Kapun s.p.uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

  • Lepotilnica, Doris Kapun s.p.za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov Brow Henne: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.
  • Lepotilnica, Doris Kapun s.p.navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.
  • Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
  • Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
  • Več o varovanju osebnih podatkov najdete

Komunikacija
Lepotilnica, Doris Kapun s.p.bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Lepotilnica, Doris Kapun s.p. izrecno spoštovala.

Ocene, mnenja in priporočila

  • Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
  • Lepotilnica, Doris Kapun s.p. omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Lepotilnica, Doris Kapun s.p.pregleda. Lepotilnica, Doris Kapun s.p. ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Lepotilnica, Doris Kapun s.p. ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
  • Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Lepotilnica, Doris Kapun s.p. dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Lepotilnica, Doris Kapun s.p. ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Lepotilnica, Doris Kapun s.p., vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Lepotilnica, Doris Kapun s.p..

Pravno obvestilo
Spletna trgovina Brow Henna in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Lepotilnica, Doris Kapun s.p.se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Brow Henna včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Lepotilnica, Doris Kapun s.p.kupca obvestila o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori
Lepotilnica, Doris Kapun s.p. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Lepotilnica, Doris Kapun s.p. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@lepotilnicamb.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Lepotilnica, Doris Kapun s.p. bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Lepotilnica, Doris Kapun s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Lepotilnica, Doris Kapun s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Lepotilnica, Doris Kapun s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.